به شیر برقی 2-2 سلونوئید ولو نیز گفته می‌شود. شیر برقی دو به دو دارای یک ورودی و یک خروجی است و در دو نوع نرمالی کلوز و نرمانی اپن طراحی و تولید می‌شوند. کاربرد این نوع شیر برقی در جهت کنترل سیال(گازها و مایعات) می‌باشد. شیر برقی 2-2 به‌ طور کلی از یک بدنه فلزی و یک بوبین تشکیل می‌شود؛ به‌صورت جزئی اجزای شیر برقی عبارتند از:

خرید آنلاین شیر برقی پنوماتیک با ارزانترین قیمت

شیر برقی پنوماتیک از قسمت‌های مهمی است که باید به دقت انتخاب شود و نکاتی که پیشتر گفته شد باید در زمان خرید به آن توجه شود. کیفیت شیرهای پنوماتیکی مهمترین نکته ای است که هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید، کارشناسان فروشگاه پنوصنعت مسئول راهنمایی مشتریان هستند و مشاوره فنی پیش از خرید و خدمات پس از فروش ما یک تجربه خرید آنلاین واقعا جذاب را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

بنابراین اگر از مدل شیری که برای سیستم پنوماتیک خود نیاز دارید مطمئن نیستید، کافیست شیر​​برقی تک و دو سیم پیچ ما را خریداری کنید، شیر گردان دستی و انواع شیرهای کنترل جریان را خریداری کنید، کافیست با مشاورین فنی ما تماس بگیرید. قطعات هیدرولیک و پنوماتیک با برند های معروف اروپایی مانند اسکویی، فستو، smc، دانفوس (Danfoss) و … در فروشگاه پنوصنعت موجود است، پنوصنعت به درخواست مشتریان، صنعت شیر ​​برقی بادی را با کویل‌های مختلف به فروش می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *